poniedziałek, 29 października 2012

Winter..!

Hey..!
Właśnie przygotowuję się powoli do haulu xd Dziś już zrobiłam kilka zdjęć xd A resztę może jutro.;D Więc haul może pojawi się w tym tygodniu..♥ A wracając do tematu dzisiejszego postu to ... u mnie już pada śnieg ! A u Was..? A w ten czwartek jest wolne w szkole i w piątek też ;D jak ja kocham wolne od szkoły.. Jutro mamy w szkole otrzęsiny.. Ja się boję..! Nie chcę tego.. Mają być tam jakieś kokurencje ;o mam nadzieję że jakoś to przeżyję bez większego upokorzenia.;D Na 100% jutro napiszę co się działo ♥ A teraz kilka zdjęć zimowych:














                                                                                           Paa;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz