niedziela, 30 grudnia 2012

Już po świętach .

Cześć !
Jak Wam minęły święta ? Ja pierwszy dzień (Wigilia) spędziłam w domu oraz wieczorem pojechałam do rodziny. W domu dawaliśmy sb prezenty. Ale o tym notkę zrobię może jutro. Dołączę do tg też haul. W drugi dzień przyjechała moja ciocia z Sandomierza. Fajnie było. Trzeci dziń spędziłam u prababci.


                                                                              ♥♥♥


Przeglądając z nudów ststystyki mojego bloga zauważyłam że mam wejścia z innych krajów . Takich jak (będę je podawać w kolejności z jakiego państwa jest najwięcej wyświetleń):

•Polska (chyba normalne)
•Stany Zjednoczone
•Rosja
•Niemcy
•Holandia
•Francja
•Wielka Brytania
•Ukraina
•Bułgaria
•Irlandia

Bardzo dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Oraz dziękuję Wam za ponad 4300 wyświetleń. Oraz chcę Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku ! 

A teraz chcę Wam pokazać moje ulubione zdjęcie z fajerwerkami . Ja po prostu uwielbiam je ! Jutro planuję jechać na festyn w pobliskim mieście żeby je zobaczyć. 


                                                                                          ♥Paa ;**♥

 

2 komentarze:

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz