niedziela, 13 stycznia 2013

Liebster Blog.

Hey po raz drugi.!
Zostałam nominowana do Liebster Blog  przez http://ram-pam.blogspot.com/ . Jest to moja pierwsza nominacja. No to teraz pytania zadane mnie i odpowiedzi :

1. Co chciał/a zmienić w swoim życiu ?
Nie mam pojęcia . Haha xd
2.  Chcesz mieć dzieci ? jeśli tak to ile ? :DD
Jeszcze o tym nie wiem.
3. W jakim zawodzie chcesz pracować ?
Aktorka i piosenkarka ! ♥
4. Jak napisał/a byś książkę jaki miała by tytuł ? I o czym by była ?
Tytułu nie wiem ale byłaby o moim życiu.
5. Twój talent to ?
Ja raczej nie mam żadnych talentów. A jeżeli tak to jeszcze nie odkryte.
6. Twój ulubiony film z komedii to ? z horrorów to ? z dramatów to ?
Komedia : Jaś Fasola , Horror : dużo ich .
7.Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Scooby-Doo 
8. Gdybyś miał/a być superbohaterem to jakim ?
Nie wiem . 
9. Co masz zamiar robić w te ferie ? 
Odpoczywać i się relaksować. 
10. Twoje ulubione danie to ?
Pizza ;D  
11. Twoje marzenia ( 1-3 ) ?
1. Zostać sławną.
2. Żeby mój blog osiągał duże sukcesy.
3.Dużo w przyszłości zarabiać.  

Każdy kto wejdzie i to przeczyta niech czuje się nominowany. A jeśli będziesz chcieć odpowiedzieć na moje pytania podaj link do swojego bloga bo chcę znać odpowiedzi. 

Moje pytania :
1. Kto jest twoim idolem ?
2. Jakie jest twoje hobby ?
3. Czy lubisz szkołę ?
4. Masz rodzeństwo ?
5. O czym byś nagrała film gdybyś miała taką możliwość ?
6. Jaki jest twój styl ?
7. Twoja ulubiona część garderoby ?
8. Twoje ulubione zwierzę ?
9. Gdzie byś chciała pojechać na wycieczkę ?
10. Lubisz sport ?
11. Co teraz robisz ?


                                                                       ;*  

4 komentarze:

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz