poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Poniedziałek.!

Cześć wszystkim!
Dziś była Prima Aprilis i Lany Poniedziałek. Zostałam zmoczona dwa razy i ani razu się na nic nie nabrałam ^^ mój rekord haha xd Zawsze ktoś mnie w coś wkręcił. A jak minął mi dzisiejszy dzień? Otóż rano zostałam zmoczona a później przyjechali do nas goście. Oraz dowiedziałam się że moja ciocia z Anglii wraz z moją kuzynką Jessy i malutkim Jasonem są już w Polsce i jutro lub pojutrze do nas przyjadą. Jupi.! Pierwszy raz zobaczę mojego małego kuzyna. I moja ciocia ma dla mnie perfumę o której marzyłam hah. Jak tylko mi ją da na pewno Wam ją pokażę. Jeju już dawno się tak nie rozpisałam.
                                                   
                                                        A wy jak spędziliście dzisiejszy dzień?

Bardzo chciałam Wam też podziękować za 6930 wejść na mojego bloga, 94 obserwatorów i za każdy komentarz motywujący do dalszej pracy. Każde miłe słowo bardzo dużo dla mnie znaczy. A to że w niecały rok blogowania mam prawie 7000 wyświetleń jest dla mnie bardzo cenne. To do następnej notki. Mam zamiar stworzyć kilka zestawów ubrań i Wam je tutaj pokazać. Może jutro . A teraz paa;**

6 komentarzy:

  1. Ja też zostałam nieźle zmoczona a na żarty też się nie nabrałam ;)Ogółem super blog. Zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcie : ) ja sie niestety nabrałam przez chwile : ) nikogo nie oblałam ani nikt mnie nie oblał bo chora -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdj.:)
    Ogólnie ciekawy blog :)
    http://pumciaa.blogspot.com/
    Zapraszam.Dodaje się do członków, więc licze na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia . Ja nie zostałam zmoczona ani razu : ) Obserwuję i zapraszam caat-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zostałam oblana zwykłą wodą...U mnie była woja na perfumy ♥ :D Fajne zdjęcie :)
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje :))

    Zapraszam na mój blog :

    http://wicusska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz