czwartek, 29 sierpnia 2013

Back to shool - haul

Cześć.!
Jak ja dawno tutaj nie byłam . Jakoś tak w ostatnim tygodniu wakacji tyle się dzieje że nie mam czasu nawet wejść na kompa na 5 min a co dopiero napisać coś. Otóż nie dawno była u mnie moja ciocia z Anglii dostałam o niej wspaniały prezent. Postaram się go Wam pokazać może jutro. A na dzisiaj obiecana notka Back to shool - haul. Stwierdziłam że pokażę Wam tylko nowe rzeczy więc starych linijek czy innych rzeczy tutaj nie będzie. Zapraszam:

♥ Przybory takie o pisania rysowania itd. Pierwsze trzy zakreślacze po 2,30 zł za sztukę. Później różne długopisy, cyrkiel za 5 zł, trzy ołówki, kolorowe długopisy, klej, dwa korektory, gumka do mazania i temperówka.



♥ Kalkulator z Casio który dostałam od wujka z Ameryki.



 ♥ Piórnik który już pokazywałam, teczka za 4 zł, kalendarz szkolny i zwykły notesik od wujka z Ameryki.



 ♥ Zeszyty dwa pierwsze nie będą na razie używane. ten zielony do j.polskiego, taki szary do matematyki a ten z oczami nie wiem jeszcze. Kolejny rząd: pierwszy geografia, drugi nie wiem następne do chemii, angielskiego i religii. Ostatni rząd: WOS, historia, fizyka i dwa nie użyte.



♥ Czarna torba od cioci z Anglii, nie jest ona bardzo duża ale spokojnie mieści A4 więc będę ją nosić jak będzie mniej lekcji lub jak będę brać mniejsze książki.



I jak Wam się podobał haul? Tak wiem nie są to jakieś nadzwyczajnie piekne rzeczy no ale chciałam zrobić taką notkę, mi najbardziej podoba się torba haha xD
Paa;****

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna torba. Mam ten kalendarzyk z Bravo.: ) Pierwszy z zeszytów miałam sb. kiedyś kupić.;)
    http://nicolee-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba bardzo elegancka. Fajna: )

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden zeszyt mamy taki sam :D
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torba :D
    mrralor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny kalkulator ;) Moja mama wróciła wczoraj z Angli ;D heh. fajny post p;)
    zapraszam do siebie http://domi-and-domi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. torba śliczna :3 + obserwujemy ?
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta torba , sama musze sobie kupić bo nie mam jeszcze ;c
    Obserwuję Twojego bloga :)
    anotherworldx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka ;D
    ja na szczęście jeszcze miesiąc wakacji mam ;))


    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy,ładna torba :) ja też zrobię back to school, tylko we wrześniu, bo jak narazie nawet plecaka nie kupiłam, ahahaha

    dusiabloog.blogspot.com
    Jesli ci się spodoba to zaobserwuj, lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torba..Oczywiście obserwuję. Też mam ten kalendarz z Bravo.Śliczne masz zeszyty najbardziej podoba mi się ten z butem widziałam go gdzieś u siebie ale potem go nie było a szkoda bo naprawdę zeszyt jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak słów.... śliczny blog! :)

    Obserwacja za obserację...? :D
    http://floriano-oficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny blog+podoba mi się twój piórnik :P

    http://nataliaskibinskaoficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie rzeczy masz
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz