środa, 1 sierpnia 2012

Bluzaa, stojak i bransoletki..;D

Cześć Wam..!
Mama kupiła mi dziś śliczną bluzę.. Różową z jakimiś napisami czarnymi..! Bardzo mi się podoba chociaż nie przepadam za różowym kolorem.;D Ciocia dała mi fajny stojak na płyty.. Już część włożyłam ale jeszcze muszę więcej włożyć.;D Kupiłam sb także bransoletki..

                                                                                            Zapraszam do oglądania zdjęć..:

Bluza..!

Stojak..;D

Bransoletki xd
                                                                                                                          Paa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz