poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Inspiracje..!

Siemkaa.!
Wczoraj byłam na dwóch festynach. Jeden w rodzinie.. Tańczyliśmy w kółku do muzyki. A później zrobiliśmy taki jakby pociąg tylko zamiast za ramiona to trzymaliśmy się za ręce.;D Fajnie byłoo. A ok 21:00 dołączyłam do moich znajomych na festynie w mojej miejscowości.Później była zabawa taneczna i byłam z nimi do 24:00, a później poszli do domu, a ja zostałam jeszcze ok dwóch godzin dużej.;D A teraz łapcie kilka inspiracji z dziedziny paznokci:







                                                                                                                           Paa♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz