piątek, 2 listopada 2012

Haul ♥

Siemkaa.!
Dziś wreszcie haul;D Rano dokończyłam zdjęcia .! Wreszcie się za to zabrałam bo jakoś tak nie chciało mi się xd No ale jest.. Są to ubrania, dodatki i ozdoby ♥ Oraz maskotka Rozumu ♥ którą dostałam od cioci która wczoraj przyjechała z Sandomierza ;D dostałam też kilka bluzek i buty ale o tym następna notka.. A teraz zdjęcia:
Bluzka z asymetrycznym dołem ♥

Mój kochany sweterek !

Żółta tunika. Uwielbiam tuniki ♥

Szara tunika na szelkach.

Czerwona bluza w kropeczki ;D

Tunika z River Island ♥

Żółta bluza..

Kamizelka..

Taka jakaś bluza z krótkim rękawkiem.

Biała bluzka z napisami.☻

Legginsy z nadrukiem jeansów.

Buty.. Sorki że odwrócone .

Fioletowy pasek.

2 świeczki ozdobne w kształcie kwiatów .

I maskotka rozum ♥♥♥
                                                                                   Do zobaczenia.!

1 komentarz:

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz