sobota, 24 listopada 2012

Saturday !

Hey.!
Ale mnie długoo tutaj nie byłoo xd Ten post jest mało tematyczny. Wyjaśnię teraz czm nie pisałam. No więc wg nie miałam pomysłów na posty.. Byłam na zakupach ale to pokaże innym razem. W szkole nie ma nic sprawdziany, kartkówki, odpytywania ;/ Mam tego dość . Chce już święta ! A jak już przy tym jesteśmy to w szkole mamy Mikołajki.. Ja wylosowałam moją najlepszą przyjaciółkę ;D Mam już nawet pomysł co jej kupić. Nie mogę się też doczekać dyskoteki Andrzejkowej, która jest we wetoreek xd


                                                                                           Paa;*

4 komentarze:

  1. Też mam mikołajki w szkole i takie losowanie ;D
    tylko że ja wylosowałam chłopaka i kompletnie nie wiem co kupić ;x
    świetny blog ;)

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah xd Ja najbardziej się zawsze martwie ze wylosuje chłopaka i bd mieć ten sam problem ;D

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam mikołajek w szkole;/ Moja wychowawczyni jest jakaś nie ten-,-
    Ale tak poza tym to bardzo ładny blog pisz dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Szkoda że nie masz Mikołajek ;'( . To takie nie fair. My za to mamy z prezentem zmieścić się do 20 zł. I nie wiadomo co kupić za tak małą kwotę .;/

      Usuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz