środa, 5 września 2012

Mały haul xd

Cześć..!
Niestety już po wakacjach..;( Jak na razie to w szkole nie zapowiada się ciekawie.. Nauczycielka z  chemii dała 3 zadania.. Z polskiego chyba też coś, z niemca 2 zadania.;/ Ale wróćmy do tego o czym miałam pisać. Zrobię tu mały haul.. Z rzeczami które kupiłam przez ostatni tydzień.. Zapraszam na zdjęcia:

Rybaczki..

Nowy strój kąpielowy;D

Bluzka;D

Druga bluzka ♥

Trzecia bluzka z super napisami..!

Koszula sorka za jakoś tg zdjęcia;D

Zielona bluza.

Sukienka, jaką od dawna chciałam.




I kolejna bluzka z twarzą.

Naszyjnik z bransoletką..

Opaska.;D

Znowu kupiłam sb zestaw do włosów cały kosztował 3 zł.♥

                                                                                                                                     Paa;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz