poniedziałek, 10 września 2012

Wycieczka..!

Cześć..!
Co tam u Was.? Jaką macie pogodę? U mnie świeci słoneczkoo.;D I jest bardzo gorąco;D. Wczoraj pojechałam do Sandomierza do cioci.. Było super, niestety w tym poście nie bd zdjęć z tej wycieczki bo mój aparat padł i używałam cioci która teraz jest w pracy i ma go przy sb.;/ Ciocia do której pojechałam kupiła mi śliczną bransoletkę i dwie sukienki;DJa kupiłam sb tylko zawieszkę do naszyjnika ze ślicznym żółwikiem i buty na koturnie w bardzo okazjonalnej cenie. A w czwartek byłam z rodzicami na zakupach i kupiłam już sb taki śliczny płaszczyk na zimę.. Od dawna na niego polowałam. A teraz udało mi się go kupić bardzoo tanio.;D Kupiłam sb także kwiatkaa;D I jakieś tam naklejki.. Zapraszam na zdjęcia;D

                                                                                                     Prezent od cioci:






                                                                                                 Buty i zawieszka:








                                                                                               A tu płaszcz i kwiatek:




                                                                                                               Paa;**

6 komentarzy:

  1. Świetne ! ;D
    Umiesz grać na gitarze ?! ;D

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana ;D Zapraszam:
    http://zwariowana-nastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam :
    http://madziaaaaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz