sobota, 1 września 2012

Szkoła ;/

Siemaaa.!
Wczoraj byłam na zakupach szkolnych. Kupiłam sb zestaw geometryczny (ponieważ wszystkie linijki z roku na rok mi się łamią), 5 długopisów, cienkopisy, ołówek, korektor, klej, notes, bloki, gumkę, pudełko na kanapki i buty.;D Niestety piórnik bd mieć stary.;/

Te takie małe przybory i notes..


Moje zeszyty.!

Bloki i stary piórnik;/

Buty do szkoły ♥

I książki;/
                                                                                                                                      Paa;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz