niedziela, 17 czerwca 2012

Festyn..

Siemka..!!
Dziś jednak napiszę. Wróciłam z kościoła, a potem wybieram się na festyn. Chciałam Wam pokazać strój jaki wybrałam na zabawę... Są to krótkie jasnozielone spodenki, czarna bokserka z misiem, szara mała torebka i sandały.. No i oczywiście jakaś biżu wezmę: naszyjnik z sową, bransoletkę z trzema zawieszkami: żółwik, japonek i sukienka.:), zegarek, pierścionek i okulary..:) A do torebki biorę aparat, telefon (nie bd zdjęcia bo nim robię:)) i portfel.






                                                                                                           Paa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz