wtorek, 19 czerwca 2012

Nowość..!

Siemankoo>..>
Dziś nie byłam w szkole, ponieważ byłam na zakupach.. Kupiłam sb fototapetę na ścianę z motywem lasu jesienią.. Jest przecudna.. Ściany przemaluję na zielono, żeby pasowałoo.. Wczoraj wystawili nam oceny z przyrody, angielskiego i polskiego.. No więc mam 5, 4 i 4.. Nie jest nawet tak źle..:) A teraz zajadam cukierki i piję ice tea....:) Za jakieś tydzień zaczną robić mój pokój i powinni skończyć w 1 dzień więc na pewno dodam zdjęciaa:)

                                                                           A oto tapeta (na razie tylko opakowanie):


                                                                                           Cukierki i piciee:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz