sobota, 23 czerwca 2012

Widook>.!

Elos..
Dziś pokażę wam widok z mojego pokoju i balkonu... Z mojego kochanego pokoiku widać ławeczkę, las i pola, a z balkonu wielkie wiatraki i pole mojego dziadka.. Może nie jest jakoś nadzwyczajnie ale mi się podoba.. Zapraszam na zdjęcia:
                                                                                                                Z balkonu..
                                                                                                                 Z pokoju..
                                                     A to moja nowa tapetka na telefonie.. Strasznie mi się podoba..   
                                                                                                              Paaa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz