wtorek, 12 czerwca 2012

Sorki.!!!

Siema>!
Przepraszam że nie pisałam ale nie było o czym. Jutro jadę na wycieczkę do Zakopanego na 2 dni. Ale się bd działo. Nie spanie do późna, gadanie i granie w butelkę. Mamy zabrać: 2 pary długich spodni (ja biorę czerwone i szare a do tg rybaczki i takie całkiem krótkie), 3 pary skarpet, 2 pary butów (adidasy i trampki),  2 bluzy z długim rękawem, kurtka, parasolka, czapka przeciwsłoneczna, plecak. Ja poza tym biorę kosmetyczkę, telefon, słuchawki, chusteczki no i oczywiście kasę. Już dużo razy byłam w Zakopanem  ponieważ się tam urodziłam.:)
W 1 dzień Wyjazd o 5:20 (nie wstanę chyba żal!) Do Zakopanego przyjedziemy ok 11:00. Później idziemy do Doliny Kościeliskiej i Jaskini Mroźnej. Obiadokolacja i spacer po Krupówkach a potem w pensjonacie mamy iść spać (w pokojach mamy być o 23:00 a potem spać lub się cicho zachowywać).
W 2 dzień:
 Śniadanie, Kasprowy Wierch, Gubałówka, Obiad (pizza) i skocznia. A potem do domu.:)





                                                                                    Przez te 2 dni na pewno nie bd notek.
                                                                                                             Paa:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz