środa, 27 czerwca 2012

Bluzkaa..;D

Hello!!
Jak już pisałam nie poszłam dziś do szkoły..:) I jutro pewnie też nie pójdę.. Hahaha..!! Ale dobra wróćmy do tego o czym chciałam napisać.. Wczoraj dostałam od sąsiadki z Włoch bluzkę.. Jest ona na szelkach, u góry jest zrobiona z jeansu a niżej z przewiewnego materiału w kwiatki..
                                                                                                             Zdjęcie:

                                                           A teraz zajadam ciasteczka zrobione przez moją mamę:

                                                
                                                                                                            Narkaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz