piątek, 15 czerwca 2012

Zakopanee.!!

Siemka>>
Wczoraj ok 21:00 wróciłam do domu z wycieczki do Zakopanego.. Było super. Spaliśmy w pensjonacie, było nawet spoko. Kupiłam sb kilka rzeczy: Maskotkę, którą jak się zepnie to jest owieczka a jak rozepnie to poduszka, naszyjnik w housie, bransoletkę,bluzkę, pocztówki i zawieszkę do komórki. Zdjęcia poniżej:









 Jak byłam w niedzielę z babcią, ciocią i jej narzeczonym w Krasiczynie to babcia kupiła mi jeżyka:



A to prezent od cioci z Anglii przywieźli go wczoraj jak byłam na wycieczce. Jest to kartka i zawieszki:



 A oto cała moja kolekcja tych zawieszek. Kilka mam od cioci z Anglii, a kilka zamówiłam na allegro:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz