środa, 20 czerwca 2012

Ocenyy>>>

Siema!
Dziś mam już wystawione oceny. Nie jest źle mam same 4 i 5. Ale świadectwa z paskiem nie bd mieć. Pokażę Wam zestawy ciuchów, które znalazłam na necie. Bardzo mi się podobają. Wreszcie zrobiłam zdjęcie torebki z pacyfką i pierścionka.:) Zapraszam na zdjęcia:


                                                                                           Torebka i pierścionek:



                                                                                                        Zestawy:










                                                                                                     Który najlepszy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz