poniedziałek, 8 lipca 2013

Moja szafka z kosmetykami.!

Hej.!
Dziś pokażę Wam moją szafkę, w której trzymam kosmetyki.

Na pierwszej półce znajdują się:

- lusterko ( prezent )
- dwie perfumy: Seleny Gomez i Ewy Farnej ( prezenty )
- kosmetyczka kuferek, w którym są chusteczki, waciki, wata, plastry itp. rzeczy
- płatki kosmetyczne ( Kaufland 5 zł )
- puder ( Natura 16 zł )
- trzy tusze: niebieski ,,My Secret" ( Natura ok 14 zł ), czarny ,,Rimmel" ( Natura ok 16 zł ), czarny ,,Maybelline" ( prezent )
- pilnik ( prezent )
- krem do rąk ( Natura ? )
- trzy pomadki ochronne ( nie pamiętam )
- dwa balsamy do ust: Waniliowy ( YVES Rocher 6 zł ), Wiśniowy ( prezent )
- cztery szminki do ust: czerwona ( prezent ), brązowa (prezent ), różowa ( Natura ok 10 zł ), beżowa ( AVON 15 zł )
- dwie pomadki w pudełkach ( prezenty )
- osiem błyszczyków ( nie wiem większość dostałam )





Na drugiej półce mam:
- lakier do włosów ( Biedronka 4-5zł)
- dwa balsamy co ciała ( prezenty )
- pięć dezodorantów ( nie kupiłam żadnego  wszystkie dostałam )
- mgiełkę do ciała ( AVON )
- antyperspirant ( Rossman ok 12 zł )
- dwie perfumy ( prezenty )
- cztery błyszczyki prezent ( Primark )
- sztuczne rzęsy ( gazeta )
- zestaw do paznokci ( 3 zł )
- dwa kremy ( prezenty )
- dużą beżową kosmetyczkę ( prezent ), w której mam grzebień, szczotkę i mniejsze kosmetyczki
- dużą niebieską kosmetyczkę ( gazeta ), w której mam wszystkie moje lakiery do paznokci
- próbki perfum i kremu
- mały sypki puder ( gazeta )
- kosmetyczkę biało czarną ( prezent ), którą biorę zawsze ze sobą mam w niej potrzebne rzeczy a teraz jest tam tylko małe lusterko



Paa ;D

8 komentarzy:

  1. Po co Ci tyle kosmetyków o.o nie kupuj nic z gazet ani dziecinne mówię Ci bo prezkonałam się o tym na włassnej skórze,Wole wydać na perfumy 70 zł i mieć porządne niż potem mieć kłopoty. To samo z pudrem itp.

    http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gazety kupiłam tylko ten sypki puder . I to nie ze wzgledu na niego ale na poczytanie gazety. A ja tez mam drogą perfume no ta z Seleny. A te co muwisz dziecinne to sa jeszcze z tamtego roku jak dostalam je od cioci.

      Usuń
  2. Też mam ten krem BB z U20 ;3

    Super blog :) !

    Zapraszam do siebie na conversowe rozdanie ; ) !!!
    http://essently.blogspot.com/2012/12/conversowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę tego jest;p

    OdpowiedzUsuń
  4. no no, trochę tego nagromadziłaś ;) ale najważniejsze że masz porządek, z którym wiele osób ma problem. zaobserwowałam i jeszcze tu wpadnę na pewno :)

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosmetyków. Ja praktycznie nic nie używam i jakoś żyję. :D
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    + Zapraszam na konkurs, wystarczy kliknąć to na dole.
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, dużo tego masz ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz