sobota, 20 lipca 2013

Nowy wygląd bloga + konkurs na innym blogu

Cześć.!
Właśnie zmieniłam trochę wygląd bloga. Zrobiłam nowy nagłówek, zmieniłam tło oraz kolory czcionek. Więc jak Wam się podoba?



A teraz druga część postu. Pewna dziewczyna organizuje konkurs na nagłówek. Jej blog jest świetny. Poprosiła mnie żebym jej pomogła i pokazała Wam jej bloga. A oto on: 

Mam nadzieję że nie tylko wejdziecie ale też skomentujecie, zaobserwujecie i weźmiecie udział w konkursie. 

  
Nie wiem kompletnie o czym mam pisać notki. Może pomożecie i pod tym postem lub na maila : klaudia020699@interia.pl podeślecie pomysły.?
Dzięki oraz paa;**

16 komentarzy:

  1. Śliczny nagłówek ;)
    Mi też już kończą się pomysły na notki ;/
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd całkiem spoko ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią zajrzę na ten konkurs :))
    oraz z chęcią zaobserwuję
    a może napiszesz jakieś recenzje twoich ulubionych filmów? :)
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/
    USUŃ WERYFIKACJE OBRAZKOWĄ W USTAWIENIACH

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... możesz zrobić jakiś tag. Np. 40 przypadkowych pytań , dużo jest tagów ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie go zmieniłaś.!
    W konkursie nie wezmę udziału, ale z chęcią skomentuje bloga koleżanki ;)
    A co do kolejnych postów, możesz zrobić filmik z Twoimi sekretami.
    Albo zrób outfit ;D
    Lub napisz o blogach które czytasz i które są naprawdę fajne.
    Autorom będzie miło a ci którzy czytają Twojego bloga, mogą poznać inne świetne blogi :D

    +zapraszam do siebie
    http://jbrazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł co do blogów. Dziękuję <3

      Usuń
  6. Ładny wygląd, a w konkursie udziału nie biorę, bo mój wygląd bardzo mi się podoba.

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam na nową notkę ( skomentujesz? )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek super ! :) Ja czekam na jakieś outfity. :)
    http://pumciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok pojawią się jak tylko znajdę fotografa haha xD

      Usuń
  8. świetny wygląd! bardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :*
    Na pewno kiedyś wspomnę :)

    mysweetlifexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny jest nowy wygląd. Nagłówek jest piękny.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym.
    + Kliknęłabyś na banner Sheinside na moim blogu? Jest pierwszy od góry po prawej stronie. Z góry dziękuję. c:
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nagłówek jest fajny :D a w konkursie wezmę udział :)

    http://dusiabloog.blogspot.com/
    dopiero zaczynam i byłabym wdzięczna za każdy komentarz i obserwację, za którą się odwdzięczam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny naglowek;)

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz