sobota, 6 lipca 2013

Recenzja niebieskiego tuszu do rzęs z firmy ,, My Secret"

Hey.!
Dziś przygotowałam dla Was recenzję niebieskiego tuszu do rzęs.

Plusy:
+ niska cena ( 14 zł / 10 ml )
  + gruba i gęsta szczoteczka
+ rzęsy wydają się grubsze i dłuzsze
 + odpowiednio stonowany kolor*
 + przyjemny zapach



Minusy:
- skleja rzęsy, które potem muszę rozklejać

*chodzi o to że nie jest bardzo widoczny na rzęsach a jednak prezentuje się fajnie
  
 Podsumowanie:
Jak dla mnie jest świetny. Postanowiłam kupić taki sam czarny bo jestem z niego bardzo zadowolona. Jedno co mnie denerwuje to to że jak zaschnie to skleja rzęsy. Ale też je pogrubia i wydłuża.




     Do następnej.!!
Pa ;) 

6 komentarzy:

  1. Widać że jest to niebieski tusz ?
    http://karolinakaczorek11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci ten tusz skleja rzęsy, to kup sobie inny ;). Ja mam tusz z maybe in taki żółty. Jest bardzo fajny :)



    Zapraszam do siebie na bloga, mam nadzieję, że coś skomentujesz ;)
    + oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja;) Tusz wydaję się być dobry, ale jak mówisz, że skleja rzęsy, to ja bym z niego zrezygnowała;x
    Pozdrawiam!:)

    http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czyta się twoje posty :-) Fajny tusz :)

    Zaobserwujesz? : http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    + ja obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze jestem akurat za młoda aby się malować (po prostu nie chcę jeszcze). Ale widzę, że jest dobry, więc zapamiętam go sobie i w przyszłości może się na niego skuszę. (:
    Tymczasem zapraszam do siebie : (Kliknij)
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz