niedziela, 14 lipca 2013

Tag: kilka losowych pytań xD

Hey!
Przygotowałam dla Was mały tag z losowymi pytaniami. A więc na jednym blogu zauważyłam tag 40 pytań. Wypisałam wszystkie na kartkach i zrobiłam małe losy. No i wylosowałam 25 pytań.
Zaczynamy:

1. Komputer stacjonarny czy laptop?
Ja tam wolę laptop.



2. O której godzinie budzisz się rano?
To zależy. Jeżeli wstaję do szkoły to tak ok 7:15, a w akacje to tak ok 9:00-10:00.

3. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Na festynie. ;D

4. Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Chyba koleżanka. <3

5. Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Wczoraj wieczorem.

6. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Tak, perfumy Seleny Gomez. <3

7. Kiedy ostatni raz płakałeś?
Nie pamiętam.

8. Lubisz ostre przyprawy?
Tak i to bardzoo.


9. Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
W swoim domku.

10. Jakie jest twoje ulubione radio?
Ja nie słucham radia.

11. Czy jesteś bogata?
Nie do końca ale też nie mogę powiedzieć że jestem biedna.

12. Jaka jest u Ciebie pogoda?
Jak na razie świeci słoneczko i powoli będzie zachodzić.

13.  Czy jest Ci gorąco?
Nie.

14. Jaki film ostatnio widziałaś?
,, Uwierz w ducha "

15. Jaki masz dzwonek w tel?
Justin Bieber - All Around The World



16.  Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieskiee <3



17. Gdzie byłeś 3 godziny temu?
W domu.

18. Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Spałam

19. Czy masz zwierzęta?
Tak mam dwa pieski.

20. Ile masz rodzeństwa?
Mam młodszą siostrę.

21. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak.

22. Co planujesz dziś robić?
Konkretnie to nic. Pewnie pooglądam jakiś film i tyle.

23. Czego teraz słuchasz?
Muzyki. A dokładniej to Selena Gomez - Slow Down


24. Co napisałaś w ostatnim SMS-ie?
,, No ok xd "

25. Czy masz opaleniznę?
Nie jestem strasznie blada.


Mam nadzieję że tag się Wam podobał. Kto chce może odpowiedzieć sobie na te pytania lub wybrać kilka.
Paa;**

3 komentarze:

  1. Hej. Fajny pomysł z tymi pytaniami.xD Podoba mi się Twój blog. Ja już obserwuje, zapraszam do mnie. >>> http://idealnarandka.blogspot.com/ <<<<

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że też zrobię podobny tag, bo miło się go czyta :)
    http://karolinakaczorek11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie sie czyta takie pytania i odpowiedzi ;p tez mam niebieskie oczy!! :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz