poniedziałek, 1 lipca 2013

Wakacje 2013.!

Hey.!
Wracam tutaj ze zdwojoną siłą i nowymi pomysłami na posty. No więc mamy te nasze upragnione wakacje. Jak na razie byłam w piątek na małych zakupach, sobotę na pizzy a w niedzielę u rodziny. Planuję pod koniec wakacji nagrać filmik pt. ,,Haul wakacyjny" . Będzie to mój pierwszy filmik tutaj. Macie jakieś plany na wakacje? Bo jak na razie to tylko sesję zdjęciową z koleżanką i wypad z nią na zakupy. A co dalej to nie wiem. A teraz mam dla was kilka zdjęć z tamtych wakacji.:






No to teraz notki będą pojawiać się na bieżąco tak co 2-3 dni. Paa;****

4 komentarze:

  1. Też gram na gitarze : )
    U mnie całkowity spontan : D
    http://karolinakaczorek11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No, na reszcie coś napisałaś! :) Teraz nie masz sobie robić żadnych przerw w blogowaniu! Zrozumiano? :D Hahahahha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. yeah, w koncu wakacje;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! ;)
    Gratuluję umiejętności gry na gitarze;P
    Pozdrawiam!:))

    http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz