sobota, 27 lipca 2013

Recenzja kremu z pudrem z Under Twenty.;D

Hej.!
Przygotowałam dla Was dzisiaj recenzję kremu z pudrem z firmy Under Twenty. O tą recenzję prosiło mnie kilka dziewczyn więc ją robię.

Plusy :
+ długotrwale matuje skórę
 +  nawilża skórę twarzy (po kilku dniach stosowania moja cera wyraźnie się poprawiła
 + po nałożeniu nadaje naturalny wygląd
+  jego zapach jest bardzo przyjemny i nie wątpliwie jest jednym z moich ulubionych zapachów kosmetyków tego typu
konsystencja pudru pozwala łatwo i równomiernie rozprowadzić go po skórze
mam go od początku czerwca i stosuję go ot kupienia codziennie i prawie w ogóle nie ubyło go z opakowania
+  utrzymuje się od rana do wieczora
+  korzystna cena 75 ml / 16 zł

Minusy :
nie maskuje dużych niedoskonałości

Podsumowanie:
Jak dla mnie wystarczy. Nie mam dużych problemów z cerą więc jest bardzo dobry. Jego kolor bardzo mi odpowiada i co najważniejsze trzyma się długo.*


 * jest to tylko moja opinia więc nie sugerujcie się tym tak całościowo, bo każdy ma inną cerę i na każdym może działać inaczej
 

Jak Wam się podobają takie posty? Chcielibyście częściej recenzje jakiś produktów?
Paa;**





15 komentarzy:

  1. lubię produkty z under twenty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy byłam młodsza to stosowałam ten krem, ale zdecydowanie teraz już dla mnie nie jest wystarczająco dobry i używam innych, "porządniejszych".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham under twenty ;)
    Fajne recenzja taka zachęcająca ;3
    zapraszam http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam fluidu z tej firmy :)
    http://banalniealefajnie.blogspot.com/2013/07/youtube-czesc-2_26.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeden kosmetyk tej firmy :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja ♥♥. Ja bym chciała więcej takich postów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. używam też ten kosmetyk :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hah ja też to mam :D
    Kocham tą firmę ;3
    nappisz jeszcze o kosmetykach do włosów!!! ;3
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny masz nagłówek.
    Choć nie zbyt interesuje mnie sekcja kosmetyczna, Twój post bardzo przypadł mi do gustu ! Wszystko genialnie opisałaś :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam z under twenty lekki krem+ puder. Ogólnie lubię tę firmę.
    obserwacja-za obserwacje?- jeśli tak odpisz u mnie ♥

    http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go ! Jest dla mnie świetny. Produkty wl z under twenty są super

    happyisad.blogspot.com
    obs za obs? jak cos to zaobserwuj mój a ja twój

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go mam ale nie jestem zadowolona, kupiłam go w większości żeby matował moją ''tłustą cerę'' jednak on nie spełnia moich wymagań :)

    obserwuję i będzie mi miło jeśli ty zaobserwujesz też mój blog :)
    justisias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodaję Cię do obserwowanych i liczę na to samo :* mój blog :mysiakyzia.blogspot.com Również polecam go !

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz