poniedziałek, 22 lipca 2013

Solinaa.!

Hey.!
Wczoraj byłam nad Soliną. Było świetnie. Wyjechaliśmy z domu ok 2 a na miejscu byliśmy już ok 3:30. Zaparkowaliśmy auto i ruszyliśmy na zaporę. Przechodzenie zajęło nam ok 20 minut bo szlismy bardzo pomału i ciągle patrzyliśmy na wodę. Później poszliśmy coś zjeść. Ja jadłam frytki. Haha xD A na końcu pochodziliśmy trochę po straganach i kupiłam trzy rzeczy: srebrny pierścionek, bandamkę w kolorze niebieskim i neonową bransoletkę z kolcami. Po zakupach poszliśmy do auta i wracamy do domu. Zjechaliśmy jeszcze do Kauflandu na małe zakupy i oto ok 20 jesteśmy w domu.

Bransoletka 7 zł


Pierścionek 35 zł

Bandamka 6 zł

I jak Wam się podobają moje nowe rzeczy? 
Paa;**

19 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy ;) też mam zamiar kupić sobie taką bandamkę ale chyba zieloną ;p obserwuję i zapraszam do mnie ^^ http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 24 latai ,tego blogaprowadze odroku aw blogowaniusiedze od 7 lat

    OdpowiedzUsuń
  3. mam właśnie taki zamiar kupić bandamkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Solina<4 bylam tam! Cudownie <3 dobra bransoletka xD a bandane mam czarna czerwona i rozowa xD

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam nad Soliną tydzień temu :)
    śliczna ta bandamka *.*
    zapraszam : acute-acute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę nad kupnem bandamki...;P Ale nie wiem czy będzie mi pasowała xD
    Ładne rzeczy ;)
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Długie te kolce :D A bandamkę też zamierzam sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta bransoletka :) Zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ta bransoletka jest mega !!!!

    zapraszam do mnie i do obserwacji oczywiście z rewanżem www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy?
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka jest świetna, ma strasznie długie kolce ;D Bandamkę lubię, jednak ich nie noszę, a kolor ma zabójczy wprost świetny *u* Pierścionek bardzo ładny, w sam raz na lato c:

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | Zapraszam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką czerwoną :D

    U MNIE JEST KONKURS NA NAGŁÓWEK! ZAPRASZAM :)
    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bransoletka i śliczny pierścionek <33

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zakup ;p Myślę, że udany dzień :D

    lifeispyysiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rzeczy ^^
    też myślę nad zakupem bandamki ;D

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna bransoletka *.*

    Obserwuję i liczę na to samo ;3 - http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bransoletka jest świetna:)
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny pierścionek, kiedyś czaiłam się aby taki kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo bandanka by mi sie przydała ! :D

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię gdy ktoś pisze : ,,fajny blog zapraszam do mnie" nie wchodzę na blogi takich osób. A jeśli podzielisz się opinią na temat danej rzeczy i zostawisz link na pewno wejdę. Obserwujesz mojego bloga? Napisz